کشف ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ملارد
کشف ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ملارد

شهریاریها :  جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در شهرستان ملارد و کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.  سرهنگ تراب نوراللهی، عصر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع موادمخدر توسط گروهی در […]

شهریاریها :  جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در شهرستان ملارد و کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

 سرهنگ تراب نوراللهی، عصر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع موادمخدر توسط گروهی در شهرستان ملارد، تیمی  از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به همراه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
وی افزود: با تحقیقات میدانی و گسترده پلیس، سرانجام محل فعالیت و پاتوق متهمان در یکی از باغ های حوزه شهرستان ملارد مورد شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت .
 
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی و با رعایت موازین شرعی در عملیاتی ویژه وارد محل مورد نظر شده و آنها را دستگیر کردند.  
 
این مقام انتظامی در پایان گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، مقدار ۱۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
 
گفتنی است ،متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.