کشف ۱۴۷ کیلوگرم حشیش از خودرو پراید در شهریار
کشف ۱۴۷ کیلوگرم حشیش از خودرو پراید در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف ۱۴۷ کیلوگرم حشیش از داخل خودرو پراید در شهرستان شهریار خبر داد. وی گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران می‌کند و به تازگی نیز محموله‌ای از مواد مخدر را تهیه و به شهرستان […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از کشف ۱۴۷ کیلوگرم حشیش از داخل خودرو پراید در شهرستان شهریار خبر داد.

وی گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران می‌کند و به تازگی نیز محموله‌ای از مواد مخدر را تهیه و به شهرستان شهریار منتقل کرده‌است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اضافه کرد: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل متهم در وحیدیه شهریار شدند.

گلزاری تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شدند و در بازرسی از خودرو پراید که در حیاط پارک شده بود، ۱۴۷ کیلوگرم حشیش در ۱۴۷ بسته کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در این عملیات گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو پراید توقیف و قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.