کشف یک میلیون ماسک به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهریار
کشف یک میلیون ماسک به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهریار
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف یک میلیون ماسک به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، احمد جعفری نسب از کشف یک میلیون ماسک به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهریار خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از افراد فرصت‌طلب اقدام به احتکار و فروش غیرقانونی ماسک می‌کنند که در همین راستا موضوع به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف قرار گرفت.

جعفری نسب با بیان اینکه تا عادی شدن شرایط ۵ تیم به بازرسی داروخانه‌ها و انبارها خواهند پرداخت گفت: از همه واحدهای عرضه کننده اقلام بهداشتی تقاضا می‌کنم در این ایام که سلامت مردم در خطر است حال مردم را مراعات و از انجام تخلفاتی مانند عدم عرضه و احتکار خودداری کنند و بدانند، چون اینجا بحث سلامت مردم مطرح است ما هیچ مماشاتی نداریم و با متخلفان با بدترین وجه ممکن در چارچوب قانون اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب از شرایط سو استفاده کنند و عرصه را برای مردم و شهروندان سخت و مشکل نمایند.