کشف و توزیع ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران
کشف و توزیع ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و توزیع ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران خبر دادو گفت: در این زمینه ۲ واسطه دستگیر و وارد کننده شناسایی شده است.

به گزارش شهریاریها ،سردار کیوان ظهیری در جمع خبرنگاران از ۳۰۰ هزار انسولین قلمی و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام موارد مکشوفه به مراجع قضائی تحویل شده است.

ظهیری با بیان اینکه انسولین‌های کشف شده به دستور دادستان در داروخانه‌های استان توزیع خواهند شد گفت: دستور توزیع اقلام داده شد که مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی در خصوص تاریخ مصرف انسولین‌های مکشوفه نیز عنوان داشت: خوشبختانه این انسولین‌ها هنوز تاریخ مصرف دارند که باید توزیع می‌شدند ولی احتکار شده بود و برای این موضوع که بدانیم از این انسولین‌ها در بازار توزیع شده‌اند یا نه همکاران در حال بررسی هستند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۲ نفر در خصوص احتکار انسولین‌ها خبر داد و بیان داشت: نفرات واسطه در این امر دستگیر شده‌اند و وارد کننده نیز مشخص شده و در روزهای آینده دستگیر می‌شود.

ظهیری با اشاره به اینکه مقابله با قاچا ق همواره جزئی از برنامه‌های پلیس غرب استان تهران بوده است و در این زمینه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

وی در خصوص کشف روغن‌های جامد نیز اظهار داشت: به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد احتکار شده کشف شده که بین مردم توزیع می‌شود.