کشف محموله 110 هزار لیتری گازوئیل قاچاق در رباط کریم
کشف محموله 110 هزار لیتری گازوئیل قاچاق در رباط کریم

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل‌گلزاری گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در عملیاتی مشترک با شرکت نفت منطقه رباط کریم از یک کارگاه تولیدی روغن در رباط کریم بازدید کردند. وی ادامه داد: پس […]

مخدرشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل‌گلزاری گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در عملیاتی مشترک با شرکت نفت منطقه رباط کریم از یک کارگاه تولیدی روغن در رباط کریم بازدید کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی 9 تانکر سوخت و توسط کارشناسان شرکت نفت، 110 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این راستا مالک کارخانه به نام بهروز- الف دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم تحویل مرجع قضایی شد و مکاتبات لازم با شرکت پخش فرآورده نفتی انجام گرفت.

متصدی کارگاه بهروز – الف نیز در این رابطه اظهار داشت: فعالیت خود را از 3 ماه قبل آغاز کرده و مجوز فعالیتی نیز ندارد که در این راستا کارگاه پلمپ شده است.