کشف شبکه ارتشاء در احمدآباد مستوفی/۶ نفر دستگیر شدند
کشف شبکه ارتشاء در احمدآباد مستوفی/۶ نفر دستگیر شدند
اسلامشهر- با تلاش نیروهای امنیتی یک شبکه سازماندهی شده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی، صدور مجوزهای غیر قانونی ساخت و ساز در شهرداری احمدآباد مستوفی کشف و ۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش شهریاریها ، با تلاش نیروهای امنیتی یک شبکه سازماندهی شده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی، صدور مجوزهای غیر قانونی ساخت و ساز در شهرداری احمدآباد مستوفی کشف و در مرحله نخست ۶ نفر از جمله شهردار سابق احمدآباد مستوفی دستگیر شدند.

در دو سال گذشته ۱۲۰۰ قطعه زمین با کاربری کشاورزی در حریم بخش احمدآباد مستوفی تغییر کاربری غیرمجاز شده که در همه این پرونده‌ها رد پای این شبکه ارتشاء دیده می‌شود.

اعضای این شبکه با صدور مجوز غیرقانونی ساخت در محدوده شهری و صدور مجوز ساخت در حریم احمدآباد مستوفی زمینه تحصیل حداقل بیش از ۳ هزار میلیارد تومان مال از طریق نامشروع ایجاد کرده است.

پرونده این تخلف بزرگ در دستگاه قضائی در حال رسیدگی است و با روشن شدن ابعاد پنهان و تاریک پرونده احتمال افزایش دستگیری‌ها وجود دارد.

شهروندان می‌توانند در خصوص مشاهدات و مستندات خود در رابطه با این پرونده و هرگونه تخلف دیگری دستگاه‌های امنیتی و قضائی و سامانه ۱۱۳ وزارت اطلاعات را در جریان قرار بدهند.