کشف بیش از ۳۵ کیلو گرم تریاک در ملارد
کشف بیش از ۳۵ کیلو گرم تریاک در ملارد

شهریاریها : فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و کشف بیش از ۳۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.  سرهنگ برزو همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص بارگیری موادمخدر و انتقال آن به سمت تهران، تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و کشف بیش از ۳۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

 سرهنگ برزو همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص بارگیری موادمخدر و انتقال آن به سمت تهران، تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد و «فاتب» بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، به منظور شناسایی تحویل گیرنده، سرانجام محل تحویل مواد، مورد شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: ماموران پلیس موادمخدر ملارد در عملیاتی مشترک با پلیس فاتب در حین تحویل موادمخدر، ۳ نفر قاچاقچی به همراه یک دستگاه خودرو را دستگیر و توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو مورد نظر، مقدار ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ همتی در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.