کشف انبار بزرگ کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در اسلامشهر
کشف انبار بزرگ کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در اسلامشهر

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.  سردار محسن خانچرلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی لوازم آرایشی در انباری […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

 سردار محسن خانچرلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی لوازم آرایشی در انباری در شهرک واوان ،بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات اولیه،ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی لوازم آرایشی در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل ۵ هزار  قلم  انواع لوازم آرایشی  قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : در این عملیات،پلیس  یک نفر قاچاقچی به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبار پلمپ و متهم  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

گفتنی است ، در برآورد کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه به ۸ میلیارد ریال می رسد.