کسب ۱۶ مدال توسط هوگوپوشان ملاردی در تورنمنت بلغارستان
کسب ۱۶ مدال توسط هوگوپوشان ملاردی در تورنمنت بلغارستان

شهریاریها : علیرضا صیفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: تیم باشگاه یاری شهرستان ملارد با هدایت محمدرضا یاری و حضور ۳۴ هوگوپوش در نخستین روز برگزاری مسابقات بین‌المللی تورنمنت بلغارستان موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ در رده سنی نونهالان و نوجوانان شد. وی بیان کرد: در […]

صیشهریاریها : علیرضا صیفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: تیم باشگاه یاری شهرستان ملارد با هدایت محمدرضا یاری و حضور ۳۴ هوگوپوش در نخستین روز برگزاری مسابقات بین‌المللی تورنمنت بلغارستان موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ در رده سنی نونهالان و نوجوانان شد.

وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان سید حسین حسین‌زاده، ادریس مهدی‌پور، محمد محمد‌نیا، محمد نصیری و اشکان صبا مدال خوش‌رنگ طلا را به گردن آویختند و قهرمان شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد تصریح کرد: در همین رده سنی محمدامین قدیانی موفق به کسب مدال نقره شد و محمدحسین هاشمی و مهدی سلطانی مدال برنز این سری از مسابقات را به گردن آویختند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان مهدی بیات، امیرحسین محرمی، فردین نظرپور، امیررضا نیک‌سیرت و سهیل سیف‌اللهی مدال خوش‌رنگ طلا را به گردن آویختند و قهرمان شدند.

صیفوری ادامه داد: در همین رده سنی پدرام شریعتی موفق به کسب مدال نقره شد و نیما سلیمانی و مصطفی معماری مدال برنز این سری از مسابقات را به گردن آویختند.

وی گفت: محمد نصیری نیز به عنوان بهترین بازیکن نونهالان مسابقات بین‌المللی تورنمنت بلغارستان معرفی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در پایان متذکر شد: میثم قهرمانلو، داوود مسافر و اسماعیل اسماعیل‌پور به عنوان مربی و جواد سیف‌اللهی به عنوان سرپرست تیم یاری را در این سری از مسابقات همراهی می‌کنند.