کسب رتبه نخست مسابقات علمی و عملی کشور توسط دانش‌آموز شهریاری
کسب رتبه نخست مسابقات علمی و عملی کشور توسط دانش‌آموز شهریاری

شهریاریها : علی ذبیحی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شهریار از کسب رتبه نخست مسابقات علمی و عملی کشور توسط دانش‌آموز این شهرستان خبر داد. وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی اظهار کرد: دانش‌آموز الهام وحیدی‌راد توانست در سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی کشور رتبه نخست را […]

13940510000617_PhotoAشهریاریها : علی ذبیحی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شهریار از کسب رتبه نخست مسابقات علمی و عملی کشور توسط دانش‌آموز این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی اظهار کرد: دانش‌آموز الهام وحیدی‌راد توانست در سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی کشور رتبه نخست را به دست آورد.

مدیر آموزش و پروش شهرستان شهریار با اشاره به جزئیات برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی بیان کرد: 400 هزار هنرجو در سیزدهمین دوره مسابقات علمی هنرستان‌های کاردانش کشور در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری در دو سطح علمی وعملی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: از بین این هنرجویان 289 نفر به مرحله کشوری در 33 رشته راه پیدا کردند، پس از مسابقات تئوری در اردیبهشت ماه سال جاری، مسابقات عملی در سطح کشور از 5 تا 7 مرداد ماه جاری  به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

ذبیحی در پایان متذکر شد: دانش آموز الهام وحیدی‌راد در رشته خیاطی در هنرستان علم و هنر این شهرستان مشغول به تحصیل است و توانست رتبه نخست مسابقات علمی و عملی کشور را کسب کند.