کرایه جابجایی مسافر در شهر قدس افزایش یافت
کرایه جابجایی مسافر در شهر قدس افزایش یافت

شهریاریها : عین الله سرابی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ کرایه مسیرهای برون شهری از شهرقدس به کرج از 11 هزار ریال به 13 هزار ریال،شهرقدس به شهریار، اندیشه، سه راه مارلیک از هفت هزار و 500 ریال به 9 هزار ریال و شهرقدس به متروی وردآورد از […]

تاکسیشهریاریها : عین الله سرابی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ کرایه مسیرهای برون شهری از شهرقدس به کرج از 11 هزار ریال به 13 هزار ریال،شهرقدس به شهریار، اندیشه، سه راه مارلیک از هفت هزار و 500 ریال به 9 هزار ریال و شهرقدس به متروی وردآورد از 10 هزار ریال به 12 هزار ریال یافته است .

وی اظهار کرد: نرخ کرایه مسیرهای درون شهری نیز از سه هزار و 500 ریال به چهار هزار و 500 ریال افزایش یافته است .

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قدس گفت: نرخ جابجایی مسافر در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی و میدان قدس به میدان آزادی و شمیشیری نیز بزودی اعلام می شود.

وی، افزایش قیمت لوازم و تجهیزات خودرو را از مهمترین دلایل افزایش نرخ کرایه اعلام کرد و گفت: مجوز افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهری دریافت و به رانندگان مسیرها ابلاغ شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قدس گفت: نشست توجیهی با مسوولان خطوط تاکسیرانی درون و برون شهری برگزار شد و نرخ مصوب به تمامی آنان ابلاغ شده است .