کاپیتان نفت تهران مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد
کاپیتان نفت تهران مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد

شهریاریها : کاپیتان نفت تهران مدال خود را به خانواده شهید صدر زاده از شهدای مدافع حرم اهدا کرد.  علیرضا عزتی کاپیتان ۳۰ ساله تیم فوتبال نفت تهران که در جام حذفی مقابل تیم تراکتور سازی تبریز قهرمان شد و کاندیدای مدال برتر اخلاقی در این رقابت ها نیز بود با حضور در منزل مدافع […]

شهریاریها : کاپیتان نفت تهران مدال خود را به خانواده شهید صدر زاده از شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

 علیرضا عزتی کاپیتان ۳۰ ساله تیم فوتبال نفت تهران که در جام حذفی مقابل تیم تراکتور سازی تبریز قهرمان شد و کاندیدای مدال برتر اخلاقی در این رقابت ها نیز بود با حضور در منزل مدافع حرم اهل شهریار،شهید مصطفی صدر زاده به نشان تجلیل از مقام شهدای دفاع از حرم مدال قهرمانی خود را  به خانواده شهید اهدا و آنرا به گردن فرزند کوچک شهید آویخت.

شهید صدر زاده بانام جهادی « سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون بود که در شب عاشورای حسینی( ع) به شهادت رسید.

علیرضا عزتی که پیش از این و در ۲۳ اردیبهشت وعده اهداء مدال خود به این خانواده شهید مدافع حرم را داده بود؛ شب گذشته با حضور در بیت این شهید مدافع حرم با اهداء مدال؛ به وعده خود عمل کرد.

وی در حاشیه اهداء مدال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم احترام بگذاریم؛ شهدا قهرمانان واقعی سرزمین اسلامی من هستند و با خون پاک خود سبب ایجاد و پایداری امنیت در کشور شده اند.

بر اساس این گزارش؛ تیم فوتبال نفت تهران در فصل جاری جام حذفی کشور توانست با هدایت علی دائی تیم تراکتورسازی تبریز را شکست داده و به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران دست یابد.