کاهش ۹ درصدی وقوع قتل در ملارد
کاهش ۹ درصدی وقوع قتل در ملارد

شهریاریها : سرهنگ محسن صفری در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه با اشاره به کشفیات 10 ماهه اخیر فرماندهی انتظامی در شهرستان ملارد درباره جمع آوری کارتن خواب ها از سطح شهرستان ملارد اظهار کرد‌:‌ با اقدامات انجام شده از سوی پلیس آگاهی  شهرستان ملارد بیش 4 هزار 200 کارتن خواب مرد و زن در […]

انتظامیشهریاریها : سرهنگ محسن صفری در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه با اشاره به کشفیات 10 ماهه اخیر فرماندهی انتظامی در شهرستان ملارد درباره جمع آوری کارتن خواب ها از سطح شهرستان ملارد اظهار کرد‌:‌ با اقدامات انجام شده از سوی پلیس آگاهی  شهرستان ملارد بیش 4 هزار 200 کارتن خواب مرد و زن در این شهرستان جمع آوری شده‌اند که از این تعداد 4 هزار نفر مرد و200نفر دیگر را بانوان تشکیل می‌دادند که پلیس امنیت اجتماعی شهرستان ملارد اقدام به جمع آوری آنان کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به دستگیری سارقان در این شهرستان گفت‌:‌ در زمینه دستگیری سارقان و بالا بردن امنیت اجتماعی ساکنان شهرستان ملارد در 10 ماهه گذشته 980 نفر سارق به جرام مختلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

صفری افزود‌:‌ مردم شهرستان ملارد همواره با همکاری و همدلی خود ارتباط تنگاتنگی را با پلیس در راستای ارتقا امنیت شهرستان داشتند و امید می رود برای به وجود آمدن امنیت پایدار در منطقه این همکاری افزایش یابد.

وی درباره تماس‌های مردمی صورت گرفته از ابتدای تاسیس فرماندهی انتظامی ملارد تاکنون خاطرنشان کرد‌:‌ از حدود 2 سال گذشته تاکنون حدود 69 هزار تماس از سوی ساکنان ملارد با فرماندهی انتظامی گرفته شده است که از این تعداد بیش از66هزار مورد آن ها عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تاکید کرد‌:‌ بر اساس آمارها بیش از 97 درصد تماس‌های مردمی با واکنش‌های عملیاتی نیروی انتظامی مواجه شده است و در همین رابطه نیز در سال 91 ساکنان شهرستان ملارد بیش از 20 هزار تماس با نیروی انتظامی داشته‌اند اما در سال جاری این تماس‌ها باکاهش10درصدی به 18 هزار و 426 مورد رسیده است.

وی تصریح کرد‌:‌ این کاهش 10 درصدی تماس‌های مردمی نشان از ارتقا امنیت اجتماعی در محیط زندگی شهروندان شهرستان ملارد دارد که با تلاش های بی‌وقفه پرسنل نیروی انتظامی در این شهرستان میسر شده است.

سرهنگ صفری با اشاره به کاهش آماروقوع قتل در سال جاری  ملارد گفت:‌ بر اساس آمارهای رسمی وقوع قتل در شهرستان ملارد در مقایسه با سال گذشته 9 درصد کاهش و در مقایسه با سال 90 حدود 21درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی ملارد با اشاره به فعالیت‌های موثر پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان گفت:‌ با فعالیت‌های شبانه روزی پلیس امنیت اخلاقی شهرستان ملارد و با گزارش‌های مردمی واصله تاکنون بسیاری از خانه‌ها فسادٰ و افراد توزیع کننده مشروبات الکلی دستگیرو تحویل مراجع قضایی مربوطه شده‌اند.

سرهنگ صفری با اشاره به صنوف غیر مجاز در شهرستان ملارد افزود: ‌در این زمینه یک‌هزار و 210 مورد صنف غیر مجاز در شهرستان ملارد پلمپ شده است.

وی بیان کرد‌: ‌دربرخورد با صنوف غیر مجاز همایش‌ها و جلسات بسیاری برگزار شده است که در نهایت مقرر شده است که صنوف بدون مجوز در شهرستان ملارد شناسایی شوند.

صفری با تاکید بر اقدامات پیشگرانه پلیس افزود: ‌پلیس به رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام دارد و در شهرستان ملارد نیز انجام اقدامات پیشگیرانه از اصول کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی ملارد در ادامه این نشست از کشف 183کیلوگرم تریاک در روزهای اخیر خبرداد و اظهار کرد‌: ‌در 23 دی ماه امسال با شناسایی افراد سابقه دار مشخص شد که آنها به صورت آشکار و در یک واحد صنفی اقدام به فروش تریاک می‌کرده اند که با بررسی‌های پلیس183کیلوگرم ماده مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ صفری درباره آخرین وضعیت کمپ اخوان که توسط وزیر کشور دولت دهم افتتاح و به عنوان بزرگترین کمپ کشور معرفی شده است گفت: ‌این کمپ از امکانات بهداشتی بسیار مناسبی برخوردار است و 30 درصد ظرفیت این کمپ به غرب استان تهران اختصاص داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به نیروهای متخصص خود اظهار کرد‌:‌ در فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد سعی شده است که بهترین و کارآمدترین نیروها در بخش‌های تخصصی به کارگرفته شوند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.