کانون پرورش فکری در آتش سوخت
کانون پرورش فکری در آتش سوخت

گروه حوادث شهریاریها : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب خبر داد. سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان […]

متفرقهگروه حوادث شهریاریها : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب، ستاد فرماندهی با توجه به گزارش حادثه، آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 30 آتش‌نشان در محل حضور داشتند، گفت: پس از حضور در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین این ساختمان به مساحت هزار مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که آسمان منطقه را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گزارش شده بود، تعدادی از کارگران در این محل محبوس شده‌اند، آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات این افراد را آغاز کرده و پس از مدتی سه کارگر را به شکل معجزه‌آسایی از میان دود و آتش خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه سقف چوبی زیرزمین این محل کاملا شعله‌ور بود، گفت: در حال حاضر شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل مهار و اطفا شده، اما آتش‌نشانان به منظور انجام لکه‌گیری و یافتن علت حادثه در محل حضور دارند.

به گفته وی، علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام خواهد شد.