کارگاه غیرمجاز بسته بندی چای در قدس کشف و پلمب شد
کارگاه غیرمجاز بسته بندی چای در قدس کشف و پلمب شد

شهریاریها : فرماندهی ستاد نیروی انتظامی شهرستان قدس از کشف یک واحد کارگاه غیرمجاز بسته بندی چای خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم حجت الله کرمی زند ظهر امروز در حاشیه کشف این کارگاه اظهار داشت: طی دو روز گذشته بنابر گزارشات مردمی به سامانه 124، پلیس از وجود چنین محلی آگاه شده […]

IMG14533454شهریاریها : فرماندهی ستاد نیروی انتظامی شهرستان قدس از کشف یک واحد کارگاه غیرمجاز بسته بندی چای خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم حجت الله کرمی زند ظهر امروز در حاشیه کشف این کارگاه اظهار داشت: طی دو روز گذشته بنابر گزارشات مردمی به سامانه 124، پلیس از وجود چنین محلی آگاه شده و در راستای کنترل سوله ها و کارگاه ها با اعزام نیرو به محل مورد نظر متوجه غیرمجاز بودن کارگاه بسته بندی چای شد.

وی افزود: با اطلاع این موضوع به مسئولان تعزیرات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ماموران تعزیرات بلافاصله در محل حاضر شدند و  به بازرسی محل پرداختند که دستگاه های بسته بندی و ترازو و همچنین مقادیر بسیار زیادی چای فله و بسته ای کشف کردند، ماموران شبکه بهداشت نیز با حضور در محل غیر بهداشتی بودن محل بسته بندی را تایید کردند.

این مسئول تصریح کرد: مالکان این کارگاه چای اصل را با چای های فله ای و نامرغوب مخلوط کرده و در بسته بندی مارکهای معتبر از جمله گلستان، دو غزال، احمد و محمود و … در بازار پخش می کردند که به گفته اهالی محل نزدیک به  سه سال است که در این محل فعالیت می کنند.

سرهنگ کرمی زند افزود: مالک اصلی کارگاه در محل حضور نداشت و کارگر این کارگاه توسط ماموران دستگیر شد تا مورد بازجویی قرار گیرد، در مجموع هشت گونی 50 کیلویی و 60 کارتن 10 کیلویی چای فله و 188 کارتن چای بسته ایی و کیسه ای در این کارگاه کشف و مصادره شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس از مردم خواست که موارد مشکوک اینچنینی را به سامانه 124 گزارش کنند تا این موارد در اسرع وقت مورد رسیدگی ماموران نیروی انتظامی قرار گیرد.