کارگاه تولید پودرهای بدنسازی تقلبی در ملارد پلمب شد/دستگیری ۲ نفر
کارگاه تولید پودرهای بدنسازی تقلبی در ملارد پلمب شد/دستگیری ۲ نفر

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران طی سخنانی از انهدام باند تولید انواع مکمل‌های بدنسازی در شهرستان ملارد خبر داد و افزود: این کارگاه در باغی متروکه در صفادشت قرار داشت. وی افزود: این محل میان دو استان البرز […]

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران طی سخنانی از انهدام باند تولید انواع مکمل‌های بدنسازی در شهرستان ملارد خبر داد و افزود: این کارگاه در باغی متروکه در صفادشت قرار داشت.

وی افزود: این محل میان دو استان البرز و تهران قرار داشت و در آن از مواد غیرقابل مصرف انسانی مکمل‌های بدنسازی تولید می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال مکمل‌های بدنسازی تقلبی در بسته بندی‌های خارجی از این محل کشف شد.

خانچرلی گفت: از این کارگاه آمینواسیدهای تقلبی می‌شد و این مواد تقلبی با قیمت‌های چند برابر به عنوان جنس خارجی به بازار عرضه می‌شد.

وی افزود: در رابطه با این پرونده ۲ متهم دستگیر و باغ متروکه پلمب شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: بیش از یک تن مواد اولیه تقلبی که برای ساخت این پودرها استفاده می‌شد، نیز با دستور قضائی معدوم شد.