ارتقای اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، قرار است در سه ماهه سوم یا چهارم سال ۲۰۲۲ آغاز شود. انتظار می‌رود این رویداد مقیاس‌ پذیری و نرخ پذیرش دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH) را افزایش دهد. بن…

ارتقای اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، قرار است در سه ماهه سوم یا چهارم سال ۲۰۲۲ آغاز شود. انتظار می‌رود این رویداد مقیاس‌ پذیری و نرخ پذیرش دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH) را افزایش دهد. بنابراین اگر در جستجوی نهنگ‌های اتریوم هستید تا بدانید چه کسی بیشترین تعداد از این ارز دیجیتال را در اختیار دارد، با ما همراه باشید.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ اتریوم یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ارزهای دیجیتال است. امروز، در 31 جولای 2022، ارزش بازار آن بیش از 208,163,749,847 دلار است که با قیمت 1,707 دلار (طبق داده‌های CoinMarketCap) معامله می‌شود. با توجه به اینکه اتریوم در ابتدای سال 2016 با قیمت کمتر از 1 دلار معامله می‌شد، هرکسی که مقدار زیادی ETH داشته باشد، قاعدتاً تا اکنون سود زیادی به دست آورده باشد. در حالی که بوترین مطمئناً دارای تعداد قابل توجهی ETH است، احتمالاً افراد دیگری نیز بیشتر از او ETH دارند. در واقع، چندین آدرس ناشناس در بلاکچین اتریوم وجود دارد که میلیاردها دلار اتریوم را در خود جای داده است. علاقه مندان و تحلیلگران کریپتو این دارندگان بزرگ را نهنگ توصیف می‌کنند. این اصطلاح به دلیل توانایی آنها برای تأثیرگذاری بر قیمت اتریوم به وجود آمده است. به عنوان مثال، آن‌ها با حرکات خاصی مانند؛ انتقال یا فروش مبالغ هنگفت اتریوم خود، می‌توانند قیمت اتریوم را با تغییرات قابل توجهی رو به رو کنند. این اصطلاحی است که از بیت‌کوین به عاریت گرفته شده است، با ترس از اینکه اگر ساتوشی ناکاموتو ناشناس، بنیانگذار بیت‌کوین و بزرگترین نهنگ آن، بیت‌کوین خود را بفروشد یا منتقل کند، کل ارز ممکن است با اختلال شدید مواجه شود.