چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شهریار برگزار شد
چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شهریار برگزار شد

شهریاریها : با حضور معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره در سالن همایش اداره ورزش شهرستان شهریار برگزار شد.  به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛چهارمین  جلسه شورای روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان تهران، با حضور پیام نظر معاون […]

000009888شهریاریها : با حضور معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره در سالن همایش اداره ورزش شهرستان شهریار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛چهارمین  جلسه شورای روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان تهران، با حضور پیام نظر معاون مدیرکل ورزش استان تهران و رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار و مسئولان روابط عمومی تشکیل شد.

بر پایه این خبر پیام نظر معاون مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه ، برنامه ریزی اهداف و بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندسازی روابط عمومی ها در پوشش و نقش مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران است.

معاون  مدیرکل خاطر نشان کرد: باید در حوزه روابط عمومی آسیب شناس باشیم و عیوب کار را بررسی نمائیم. کار ما بسیار دشوار است و نیاز به پویایی دارد و باید به سمت نقد فنی و تحلیل اخبار و فعالیت ها برویم و دیدگاه های تخصصی را به جامعه مخاطب تزریق کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره امیدهای تهران بهترین زمان برای ارائه وقابلیت مطالب خبری  و تصویری در زمینه ورزش تهران است افزود بایستی در تولید خبر جشنواره امیدهای استان تهران از هر موقعیتی استفاده کنیم تا آمار عملکرد تیم های ورزشی منطقه و استعدادهایی که  در سنین نوجوان و جوان هستند شناسائی شوند .

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان افزود : تکلیف اصلی همه ادرات ورزش منطقه شرکت مقتدرانه در مسابقات ورزشی استان بوده و می بایست از این فرصت  به نحو مقتضی جهت رسیدن به جایگاه اصلی ورزش استان تهران به سطح اول ورزش کشور استفاده کنیم.