پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم ایران است و برای موفقیت لازم است مدیریت باشگاه جلوی ورود حواشی به تیم را بگیرد. فرشاد پیوس در گفت‌وگو با یرنا، با اشاره به تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: امیدوارم این […]

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم ایران است و برای موفقیت لازم است مدیریت باشگاه جلوی ورود حواشی به تیم را بگیرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با یرنا، با اشاره به تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: امیدوارم این تغییرات مثبت باشد و پرسپولیس بتواند روزهای خوبش را ادامه دهد. متاسفانه بعد از قهرمانی تیم در لیگ برتر و از طرفی راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاقاتی رخ داد که هواداران را نگران کرده بود. با این حالد و خوشبختانه مشکل برانکو که اصلی ترین دغدغه هواداران بود، حل شد.

وی افزود: امیدوارم مدیر جدید باشگاه بتواند مشکلات را حل کند. رسیدگی به خواسته‌های بازیکنان و پشتیبانی خوب از تیم آن هم در فصلی که پرسپولیس باید در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود، باید در اولویت مدیریت جدید باشد. مدیریت جدید اجازه ندهد که حاشیه‌ای از بیرون آرامش تیم را بر هم بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم از نظر فنی در سطح خوبی است. بازیکنان خوبی هم در تیم بزرگ پرسپولیس حضور دارند. تنها مشکل در چند وقت اخیر اتفاقات بیرونی بود که امیدوارم با مدیریت درست باشگاه، این مشکل هم برطرف شود و دیگر اتفاقات بیرونی برای تیم مشکل ساز نشود. اگر آرامش پرسپولیس حفظ شود، تیم قهرمان آسیا می‌شود.

پیوس با اشاره به حضور ابراهیم شکوری در کادر مدیریت پرسپولیس تصریح کرد: شکوری از خانواده پرسپولیس است. به نظر من حضور چنین فردی در باشگاه ضروری بود زیرا وجود فردی که برای تیم زحمت کشیده باشد و خواسته هواداران و بازیکنان را بداند، در کادر مدیریت باشگاه لازم است.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس برای فصل جدید نیاز به بازیکن جدیدی دارد یا خیر، اظهار داشت: به طور حتم این پرسپولیس است که به خیلی‌ها هویت داده است. پرسپولیس هیچ‌گاه از جدایی یک فرد متضرر نخواهد شد. تیم باید تقویت شود و این به دید کادر فنی بستی دارد اما هنوز هم نفرات خوبی در پرسپولیس هستند که با همین نفرات هم بهترین اتفاقات رقم خواهد خورد.

مهاجم اسبق سرخپوشان گفت: پرسپولیس هنوز هم با سایر تیم‌های ایران اختلاف زیادی دارد و همچنان تیم اول ایران خواهد بود. امیدوارم امسال هم اتفاقات خوبی رقم بخورد و تیم بتواند هم در لیگ و هم آسیا قهرمان شود تا اختلافش را با سایر تیم‌ها حفظ کند.