پیمایش خانوادگی دشت لار توسط هیئت ورزشهای همگانی شهریار صورت گرفت
پیمایش خانوادگی دشت لار توسط هیئت ورزشهای همگانی شهریار صورت گرفت

گروه ورزشی شهریاریها : هیئت ورزشهای همگانی شهریار دشت لار را که در دامنه قله دماوند قرار دارد برای سومین بار به مناسبت اعیاد شعبانیه با موفقیت پیمودند. سرپرست این گروه با بیان اینکه در این پیمایش یکروزه 31 تن شرکت داشتند، گفت: این دشت در استان مازندران در 70 کیلومتری شرق تهران و در […]

13930202000724_PhotoA

گروه ورزشی شهریاریها : هیئت ورزشهای همگانی شهریار دشت لار را که در دامنه قله دماوند قرار دارد برای سومین بار به مناسبت اعیاد شعبانیه با موفقیت پیمودند. سرپرست این گروه با بیان اینکه در این پیمایش یکروزه 31 تن شرکت داشتند، گفت: این دشت در استان مازندران در 70 کیلومتری شرق تهران و در مسیر قله پرافتخار دماوند به ارتفاع 5 هزار و 671 متر، قله گل زرد به ارتفاع 3 هزار و 679 متر و غار گل زرد در جاده هراز ـ پلور و رینه لاریجان در ارتفاع یک هزار و 921 متری از سطح دریا قرار دارد و در انتهای دشت در ارتفاع 2 هزار و 600 متر به سد خاکی لار که از رودخانههای دلیچای و سفیدآب سیراب میشود، میرسیم.
حسن رهنما افزود: پیمایش این دشت برای توریستها و مردم عادی جاذبههای طبیعتگردی ویژهای بهخصوص در این فصل دارد و دسترسی به آن آسان است.