به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با ریزش هرچند محدود قیمت هر اونس جهانی طلا و همچنین نواسنات و کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی در هفته‌ای که گذشت، قیمت سکه و طلا نیز مجدد به روندی کاهشی خود بازگشت؛ بگونه‌ای که نسبت به ابتدای هفته، هر قطعه سکه ۳۰۰…

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با ریزش هرچند محدود قیمت هر اونس جهانی طلا و همچنین نواسنات و کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی در هفته‌ای که گذشت، قیمت سکه و طلا نیز مجدد به روندی کاهشی خود بازگشت؛ بگونه‌ای که نسبت به ابتدای هفته، هر قطعه سکه ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی اظهار کرد: در ادامه روند کاهشی قیمت‌ طلا در بازارهای جهانی، این هفته نیز هر اونس طلا پنج دلار کاهش یافت. این در حالیست که در بازارهای داخلی نیز نرخ ارز با نوسانات کاهشی همراه شد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: با کاهش قیمت اونس‌ جهانی طلا و کاهش نرخ ارز در داخل و همچین نبود تقاضا، طی یک هفته اخیر، روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلای داخلی نیز شکل گرفت و بازار با ریزش قیمت‌ها در آخرین معاملات پایانی هفته (پنجشنبه) نسبت به ابتدای هفته روبرو شد.