پیروزی ۶ بر صفر دلاوران ایرانی در نبرد روی ریل / ایران مقتدرانه آمریکا را مغلوب کرد
پیروزی ۶ بر صفر دلاوران ایرانی در نبرد روی ریل / ایران مقتدرانه آمریکا را مغلوب کرد

گروه ورزش شهریاریها : تیم کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای حفظ کشتی در المپیک با عنوان نبرد بروی ریل،‌ بامداد پنجشنبه به وقت تهران در نیویورک به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 6 بر یک و با اقتدار میزبان خود را شکست داد. در خبری که روی خروجی […]

13910516000518_PhotoAگروه ورزش شهریاریها : تیم کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای حفظ کشتی در المپیک با عنوان نبرد بروی ریل،‌ بامداد پنجشنبه به وقت تهران در نیویورک به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 6 بر یک و با اقتدار میزبان خود را شکست داد.

در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون کشتی درج شده آمده است:

در این دیدار که در ایستگاه تاریخی قطار شهر نیویورک و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی، احسان لشکری، حامد تاتاری و کمیل قاسمی رقبای خود را شکست دادند اما حسن طهماسبی مقابل حریف خود مغلوب شد.

مسعود اسماعیل پور آزادکار وزن 60 کیلوگرم کشورمان علیرغم بیماری و درد در ناحیه شکم در آخرین لحظات و با موافقت پزشکان در این دیدار به میدان رفت.

-نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:
وزن 55 کیلوگرم: اوبه بلانک – حسن رحیمی – برنده (یک بر 2 و یک بر 3)
وزن 60 کیلوگرم: ریکی هامفری – مسعود اسماعیل‌پور- برنده (صفر بریک و صفر بر6)
وزن 66 کیلوگرم: کلن راسل – مهدی تقوی – برنده ( یک بر 2 و یک بر 3)
وزن 74 کیلوگرم: کایل دیک- برنده – حسن طهماسبی(2 بر صفر و 3 برصفر) درتایم اول کلینچ به نفع طهماسبی بود که نتیجه را واگذار کرد
وزن 84 کیلوگرم: کیت گیوین – احسان لشگری- برنده( صفر بریک و صفر بریک)
وزن 96 کیلوگرم: دی جی برگمن – حامد تاتاری – برنده ( یک بر 3 و صفر بریک)
وزن 120 کیلوگرم: تراول دلاگنف – کمیل قاسمی – برنده (یک بر 2 و صفر بریک )

طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابتها قرار است تیم کشتی ایران بعد از این دیدار راهی شهر لس آنجلس شود و روز 29 اردیبهشت یک مبارزه دیگر با آزادکاران میزبان در ورزشگاه یکصد هزار نفری این شهر داشته باشد.