پژوهشگران برتر رباط کریم تقدیر شدند
پژوهشگران برتر رباط کریم تقدیر شدند

شهریاریها :   به مناسبت هفته پژوهش، در همایشی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم و با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار شد از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد. به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه طی مراسمی با حضور ائمه جمعه، فرماندار رباط کریم و جمعی از مسئولین و نخبه های علمی […]

no-photoشهریاریها :   به مناسبت هفته پژوهش، در همایشی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم و با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار شد از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه طی مراسمی با حضور ائمه جمعه، فرماندار رباط کریم و جمعی از مسئولین و نخبه های علمی و فرهنگی، از پژوهشگران برتر این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، قصری رئیس دانشگاه آزاد واحد رباط کریم به تشریح طرح های پژوهشی انجام شده در این واحد دانشگاهی طی یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: پیشرفت در انجام طرح های پژوهشی این واحد دانشگاهی چشمگیر بوده و در راستای سند چشم انداز 1404 گامهای بلندی برداشته شده است اما استمرار این امر  و اجرایی شدن طرح ها، توجه ویژه مسئولین را می طلبد.

فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در این مراسم بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید در امر پژوهش دیدی نوین و جدید را در نظر داشته باشند و برای رسیدن به ایرانی آباد تلاشی مضاعف بکار بندند.

بیژن سلیمانپور در ادامه بر لزوم وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و از اقدامات موثر حوزه در امر پژوهش تقدیر کرد.

حجت الاسلام محمدی نژاد امام جمعه رباط کریم سخرنان بعدی این مراسم بود که طی سخنانی وحدت حوزه و دانشگاه را یک ضرورت برای دستیابی به اهداف جامع این دو نهاد برشمرد و برگزاری این قبیل همایشها را آغازگر این وحدت دانست.

در پایان این مراسم از سعید صادقپور پژوهشگر نمونه شهرستان رباط کریم و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از پژوهشگران برگزیده که از دانشگاه آزاد اسلامی پرند و اداره آموزش و پرورش طرح های خود را ارائه داده بودند با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.