مرتضی رضایی:پنج دوره تخصصی امداد و نجات در شهریار برگزار شد
مرتضی رضایی:پنج دوره تخصصی امداد و نجات در شهریار برگزار شد

شهریاریها : رئیس جمعیت هلال احمر شهریار گفت: طی دو ماه گذشته واحد امداد و نجات این جمعیت موفق به برگزاری پنج دوره تخصصی امداد و نجات شده است که در آنها بیش از 100 نفر از امدادگران شرکت کردند. مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی دو ماه گذشته به همت […]

13910708000007_PhotoAشهریاریها : رئیس جمعیت هلال احمر شهریار گفت: طی دو ماه گذشته واحد امداد و نجات این جمعیت موفق به برگزاری پنج دوره تخصصی امداد و نجات شده است که در آنها بیش از 100 نفر از امدادگران شرکت کردند.

مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی دو ماه گذشته به همت واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهریار، پنج دوره تخصصی امداد و نجات برگزار شد که در مجموع در این دوره ها 100 نفر از امدادگران شرکت کردند و به فراگیری نکات ارائه شده پرداختند.

وی افزود: این دوره ها شامل نجات درمانی پیش بیمارستانی ویژه آقایان و بانوان، دوره تخصصی اسکان اضطراری ویژه بانوان و آقایان و دوره تخصصی جستجو و نجات در آوار ویژه برادران بود.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون نیز دو دوره تخصصی نجات در ارتفاع ویژه امدادگران و نجاتگران بانوان و آقایان در شهرستان شهریار نیز با حضور 40 نفر در حال برگزاری است.

برگزاری دوره آموزشی 20 ساعته جوانان استان تهران

رضایی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی ۲۰ ساعته جوانان استان تهران در شهریار خبر داد و عنوان کرد: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که این دوره طی روزهای اول و دوم اسفندماه سال جاری در مجتمع امدادی، فرهنگی، ورزشی جمعیت هلال احمر شهریار برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ماه های پایانی سال، از سوی این جمعیت پستهای نوروزی برپا می شود.