پلمپ انبار مواد پاک کننده و چسبهای ساختمانی فاسد در قدس
پلمپ انبار مواد پاک کننده و چسبهای ساختمانی فاسد در قدس

شهریاریها : فرمانده انتظامی قدس از کشف و پلمپ انبار مواد پاک کننده و چسبهای ساختمانی و صنعتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد. سرهنگ حجت الله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی خبرهای رسیده مبنی بر محل دپوی مواد پاک کننده قوی و چسبهای ساختمانی و صنعتی در یکی از […]

انتظامیشهریاریها : فرمانده انتظامی قدس از کشف و پلمپ انبار مواد پاک کننده و چسبهای ساختمانی و صنعتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

سرهنگ حجت الله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی خبرهای رسیده مبنی بر محل دپوی مواد پاک کننده قوی و چسبهای ساختمانی و صنعتی در یکی از سوله های بیرون از شهر، پلیس آگاهی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: افرادی ناشناس مواد پاک کننده و چسبهای ساختمانی و صنعتی تاریخ مصرف گذشته را با برچسب جدید و با تاریخ انقضاء روانه بازار می کردند که مأموران انتظامی با پیگیری های اطلاعاتی و شناسایی انبار دپوی این مواد، با هماهنگی مقام قضایی وارد انبار شده و متهمان را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: در بازرسی از انبار مقادیر زیادی مواد پاک کننده و چسبهای تاریخ مصرف گذشته کشف و با دستور مقام قضایی انبار مذکور پلمپ و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کرمی یادآور شد: در پی خبرهای رسیده مبنی بر سرقت کارت عابر بانک و خالی شدن حساب بانکی، ماموران پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی قدس اعلام کرد: سارق، کارت بانکی مالباخته را در حالیکه رمز آن نیزروی کارت بوده سرقت، و در اولین فرصت اقدام به دریافت و انتقال وجه از حساب بانکی مالباخته به حساب های دیگر کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی قدس گفت: بعد از بررسیهای انجام شده و استعلام از بانکها، در نهایت شخصی به هویت ” الف – س” که پسرعموی شاکی بوده شناسایی و به پلیس فتا خوانده شد و در بازجوی های انجام شده به جرم خود اعتراف و گفت در روز وقوع سرقت در منزل شاکی بوده و از غفلت وی سوء استفاده کرده و کارت را از جیب وی برداشته و اقدام به خالی کردن حساب به ارزش هشت میلیون ریال کرده است.