پلمب کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی در شهریار
پلمب کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی در شهریار
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه تهیه، تولید و توزیع همبرگر غیربهداشتی و غیرمجاز در سعیدآباد شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،سرهنگ حسین معصوم زاده رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه، تولید و توزیع همبرگر غیرمجاز و غیربهداشتی در سعیدآباد واقع در محدوده جاده تهران به شهریار، با شناسائی محل فعالیت، برابر هماهنگی قضائی، عملیات مشترک توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس غرب استان تهران، شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان شهریار جهت دستگیری متهمان آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی با اجاره یک سوله ۱۰۰ متری و تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه و استخدام تعداد ۶ نفر کارگر، اقدام به تولید و توزیع همبرگر‌های غیربهداشتی و غیرمجاز می‌کرده و فاقد مجوز لازم برای انجام این کار بوده و از تیرماه سال جاری در این محل فعالیت می‌کرده است.

سرهنگ معصوم زاده با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه تصریح کرد: در بازرسی از محل ۱۳ کیسه ۱۵ کیلوگرمی سویا، ۸۳ کارتن ۱۰ کیلوگرمی همبرگر، ۲۶ کیسه ۱۵ کیلوگرمی آرد سوخاری، ۱۴۰ بسته ۲۰ کیلوگرمی خمیر مرغ، یک دستگاه جداکننده مکانیکی گوشت، ۲ دستگاه چرخ گوشت، یک دستگاه هم زن، یک دستگاه همبرگرزن دستی، یک دستگاه باسکول و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: گوشت‌های مکشوفه توسط اداره دامپزشکی منتقل، محل تعطیل و پلمب شده و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار منتقل شدند.