پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه در فاز یک اندیشه شهریار تکمیل شد
پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه در فاز یک اندیشه شهریار تکمیل شد
شهریار- بهروز کاویانی در بازدید از مراحل تکمیلی پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک المهدی در فاز یک اندیشه گفت: حل معضل کمبود سرانه آموزشی در شهریار یکی از مطالبات مردم است و حل این معضل بزرگ یک عزم جهادی می‌طلبد.

به گزارش شهریاریها ، شهردار شهریار با اشاره به اینکه ساخت مدارس از وظایف شهرداری‌ها به شمار نمی‌رود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین سرانه های آموزشی، امروز شهرداری شهریار یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز در استان تهران است.

کاویانی ادامه داد: ظرفیت مدارس شهر شهریار برای سال تحصیلی پیش رو با ۳۶ کلاس درس در قالب ۳ مدرسه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افتتاح یک مدرسه در محله مریم (فازیک اندیشه) در زمستان سال گذشته و اتمام دو مدرسه دیگر تا ابتدای سال تحصیلی جدید (تا مهر ماه سال جاری) افزود: این روند جهادی مدرسه سازی در شهریار تا رسیدن به رضایتمندی شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.

کاویانی شهردار شهریار مشخصات پروژه مدرسه شهرک المهدی اندیشه را این چنین توصیف نمود: این مدرسه در زمینی به مساحت 2050 مترمربع شامل ساختمان

اصلی آموزشی در چهار طبقه به مساحت 1350 مترمربع، ساختمان سرایداری به مساحت 60 مترمربع و ساختمان سرویس بهداشتی به مساحت 75 مترمربع است .

پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک المهدی در فاز یک اندیشه تکمیل شد

وی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در تامین خواسته‌های شهروندان و همچنین سایر مسوولان بالادستی در فرمانداری و استانداری و همچنین تحسین آموزش و پرورش شهریار در تحقق این امر گفت: مدرسه فوق در شهرک المهدی، برای هفته جاری آماده افتتاح است.