پدر شهید ابراهیمی:تمام هزینه‌های مراسم سالگرد در قالب بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد
پدر شهید ابراهیمی:تمام هزینه‌های مراسم سالگرد در قالب بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد
پدر شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی با اشاره به اینکه با توجه به بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامتی مردم اولین مراسم سالگرد شهادت مرتضی برگزار نخواهد شد، گفت: تمام هزینه‌های مراسم سالگرد در قالب بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ، پدر شهید مرتضی ابراهیمی در اولین سالروز شهادت این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه و بیماری کرونا طبق تصمیم گرفته شده مراسم عمومی سالگرد شهادت مرتضی برگزار نخواهد شد.

وی گفت: مرتضی برای دفاع از امنیت و جان مردم به شهادت رسید و امروز نیز برای اطاعت از فرمان ولایت و حفظ سلامتی مردم مراسم اولین سالگرد شهید برگزار نخواهد شد که قطعاً خود مرتضی نیز راضی به خطر افتادن سلامتی مردم نیست.

پدر شهید ابراهیمی بیان کرد: تمام هزینه‌های مراسم شهید در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات در قالب بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: حدود ۶۰۰ بسته اقلام غذایی تدارک دیده شده است که روز پنجشنبه در سالروز خاکسپاری شهید توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، سرگرد پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی فرمانده گردان امام حسین(ع) ملارد آبان ماه سال گذشته در جریان آشوب‌های ایجاد شده در هنگام صحبت با مردم به دست منافقان و کوردلان به شهادت رسید و بنا بر وصیت شهید در امامزاده اسماعیل(ع) شهریار به خاک سپرده شد.