پایگاه‌های خبری استان البرز گواهی ثبت دریافت کنند
پایگاه‌های خبری استان البرز گواهی ثبت دریافت کنند

شهریاریها : کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ رسول عطاپوری گفت: نظر به ضرورت ثبت وضعیت و به روز رسانی پایگاه‌های خبری استان البرز سامانه رسانه ایجاد شده تا مدیران پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی نسبت به هویت بخشیدن به پایگاه‌های خبری اقدام کنند. وی افزود: بر […]

شهریاریها : کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ رسول عطاپوری گفت: نظر به ضرورت ثبت وضعیت و به روز رسانی پایگاه‌های خبری استان البرز سامانه رسانه ایجاد شده تا مدیران پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی نسبت به هویت بخشیدن به پایگاه‌های خبری اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس سرپرستان خبرگزاری‌ها با در دست داشتن حکم سرپرستی با امضای مدیر عامل به این اداره کل مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا همچنین پایگاههای خبری نیز که در حال حاضر بدون ثبت پایگاه خبری فعالیت دارند با در دست داشتن مدارک شناسنامه‌ای و تحصیلی، دو قطعه عکس و گواهی عدم سوء پیشینه به معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند تا مراحل اداری برای ثبت این گواهی طی شود.

عطاپوری گفت: فعالان عرصه رسانه نیز که تمایل به ایجاد و تاسیس یک پایگاه خبری دارند با مراجعه به سامانه RASANEH-GOV.IR می‌توانند نسبت به ایجاد پایگاه خبری که توسط اداره کل مطبوعات داخلی صادر می‌شود اقدام کنند.