پاسخ سرپرست شاهین به انتقادات پیرامون اردوی شهریار
پاسخ سرپرست شاهین به انتقادات پیرامون اردوی شهریار
سرپرست شاهین شهرداری بوشهر می گوید اردوی این تیم تحت نظارت ویژه در شهریار ادامه دارد و یک بازی دوستانه به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ، در پی مطرح شدن برخی از انتقادات در خصوص برپایی اردوی تیم شاهین بوشهر در شهریار ایزدپناه سرپرست باشگاه توضیحاتی ارائه داده و اظهار داشت : دقیقا همین انتقادات در اردوی نیم فصل تیم که در دیماه هم که در تهران برگزار شد مطرح بود ، اما نتیجه آن اردو منجر به جذب چند بازیکن خوب ، آمادگی جسمانی و هماهنگی بالای تیم و کسب ۳ پیروزی پیاپی شد و هم اکنون نیز با توجه به درخواست کادر فنی بر انجام تمرینات صبح و بعدازظهر در ایام بدنسازی تیم و آب و هوای گرم بوشهر ، نیاز بود تا در منطقه ای با آب و هوای بهتر اردویی برگزار شود.

ایزدپناه در ادامه  توضیح داد : هم اکنون شرایط قرنطینه ای در اردوی تیم حاکم هست و هیچ فردی به غیر از اعضای باشگاه اجازه حضور در اردوی ندارد و تحت نظارت افسران کنترل فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم . خوشبختانه تمامی امکانات تمرینی در مجموعه عصر انقلاب نزدیک و در دسترس می باشد.

وی اذعان داشت : علاوه بر تیم شاهین شهرداری تیمهای دیگری نظیر ؛ فولاد خوزستان ، نفت مسجد سلیمان ، نساجی مازندران ، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در تهران اردوی آمادگی خود را برگزار کرده اند.
سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی نیز گفت : کادر فنی تیم با چند تیم در حال مذاکره برای انجام بازی تدارکاتی هستند تا طی روزهای آینده در دیداری تدارکاتی تیم محک بخورد.