پارسیان شهر قدس ۳ بر ۲ هیات فوتبال قم را شکست داد
پارسیان شهر قدس ۳ بر ۲ هیات فوتبال قم را شکست داد

شهریاریها :  تیم فوتسال پارسیان شهر قدس از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۳ بر ۲ هیات فوتبال قم را شکست داد.  دو تیم فوتسال پارسیان شهر قدس و هیات فوتبال قم از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی در برابر هم قرار گرفتند، که قبل […]

شهریاریها :  تیم فوتسال پارسیان شهر قدس از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۳ بر ۲ هیات فوتبال قم را شکست داد.

 دو تیم فوتسال پارسیان شهر قدس و هیات فوتبال قم از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی در برابر هم قرار گرفتند، که قبل از این مسابقه پارسیان شهر قدس با کسب ۵ امتیاز از ۶ مسابقه در رده دهم جدول قرار داشت و هیات فوتبال قم نیز با کسب تنها ۲ امتیاز از ۷ مسابقه در قعر جدول جای گرفته بود.

این مسابقه که به نوعی جدال قعر نشینان محسوب می شد، دارای حساسیت فراوانی برای هر دو تیم بود، هر یک از این دو تیم می خواستند با کسب ۳ امتیاز مسابقه جایگاه خود در جدول را تا حدی بهبود بخشد.

در این مسابقه آرش صابری ۲ گل و حمید رحیم نیا یک گل برای پارسیان شهر قدس به ثمر رساندند تا تعداد گل های پارسیان به ۳ برسد، از طرفی جعفر خانلو نیز گل به خودی به ثمر رساند تا نتیجه ۳ بر ۲ به نفع پارسیان شهر قدس در نیمه دوم در جریان باشد.

علی عباسی، بازیکن هیات فوتبال قم در نیمه اول این مسابقه از بازی اخراج شد و قمی ها با یک بازیکن کمتر به مسابقه ادامه دادند، اما این تنها حادثه مسابقه نبود، چرا که مهدی زاهدی، دیگر بازیکن هیات فوتبال قم نیز دچار مصدومیت شدید شد تا هیات فوتبال کار سختی برای جبران یک گل عقب مانده داشته باشد.

در نهایت مسابقه با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا هیات فوتبال همچنان در قعر جدول بماند و پارسیان شهر قدس با یک پله صعود در رده نهم جدول قرار گیرد.