پارسا ؛ مدارس تعطیل نخواهیم داشت
پارسا ؛ مدارس تعطیل نخواهیم داشت
جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار با محوریت موضوع بازگشایی مدارس با حضور فرماندار شهرستان شهریار، امام جمعه اندیشه، مدیر آموزش وپرورش شهریار، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهریار و اندیشه، نمایندگان اداره صمت شهریار و سایر اعضا درسالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ،مجید پارسا با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و با اشاره به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ماه گفت: با توجه به شرایط جهانی ویروس کرونا ونیز شرایط کشور ما و اینکه هیچکس هنوز برای عمر این ویروس پایانی را پیش بینی نکرده است، ناگزیر به ادامه زندگی عادی با شرایط فعلی هستیم که تنها راه مقابله با این ویروس منحوس در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی است و بازگشایی مدارس نیز اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: امسال دراین وضعیت آلودگی ویروسی، ناگزیر به آموزش ترکیبی (مجازی –حضوری)هستیم که دستورالعمل های اجرایی آن به مدارس ابلاغ شده است، بنابراین تمامی مدارس باز است و هیچ مدرسه تعطیلی نخواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهریار ازکسب رتبه دوم کشور در ساماندهی فرهنگیان خبر داد و افزود: روند صدور ابلاغ برای فرهنگیان در جهت ساماندهی نیروی انسانی با وجود کمبود شدید نیروی انسانی، بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر هیچ کلاس درسی بدون معلم در شهرستان شهریار نداریم و در سطح کشور صاحب رتبه دوم هستیم.

مجید پارسا در ادامه تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی مدارس در سراسر کشور با رعایت سه اصل (استفاده از ماسک –فاصله اجتماعی –رعایت فاصله زمانی ۳۵ دقیقه ای برای هرکلاس درس) باز بوده و به امر تعلیم و تربیت خواهند پرداخت، به نحوی که ارائه مطالب در ۳۵ دقیقه از طرف معلم و بصورت حضوری بوده و تمارین و دریافت بازخورد و عملکرد دانش آموزان از طریق شبکه شاد خواهد بود.

این مقام مسئول از تهیه و تامین مواد گندزدا و ضدعفونی کننده برای مدارس خبر داد و گفت: همه موارد برای جلوگیری از انتشار این ویروس برنامه ریزی شده است و جای هیج نگرانی برای دانش آموزان و خانواده ها وجود ندارد.