ولاسکو: از خداحافظی امشب غمگینم
ولاسکو: از خداحافظی امشب غمگینم

شهریاریها : خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران امشب جمعه در مراسم خداحافظی با بازیکنان تیم ملی از مسئولان ورزشی ایران، مسئولان فدراسیون و بازیکنان والیبال کشورمان قدردانی کرد. وی با ابراز تأسف نسبت به خداحافظی خود با تیم ملی والیبال ایران گفت: از خداحافظی امشب غمگینم، آقای داورزنی تمام تلاشش را کرد که […]

IMAGE634شهریاریها : خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران امشب جمعه در مراسم خداحافظی با بازیکنان تیم ملی از مسئولان ورزشی ایران، مسئولان فدراسیون و بازیکنان والیبال کشورمان قدردانی کرد.

وی با ابراز تأسف نسبت به خداحافظی خود با تیم ملی والیبال ایران گفت: از خداحافظی امشب غمگینم، آقای داورزنی تمام تلاشش را کرد که من تصمیم‌ را عوض کنم و نروم اما یک تصمیم حرفه‌ای نبود.

وی ابراز امیدواری کرد که ایرانی‌ها درکش کنند و در همین زمینه گفت: من در روزهای حضورم در ایران دریافتم که مردم این کشور عشق به میهن دارند به همین دلیل من را درک می‌کنند.

ولاسکو با اشاره به زمان حضور خود در ایران یادآور شد: زمانی که ایران را انتخاب کردم دلایل محکمی داشتم که یکی از‌ آنها نگاه حرفه‌ای بود؛ در آن ایام دوستانی داشتم که در ایران کار کرده بودند و آنها به من گفتند اینجا یک نیروی بالقوه وجود دارد که می‌توان آن را رشد داد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بازیکنان و شرایط مطلوب کشورمان را از جمله عواملی دانست که باعث حضورش در ایران شد.

وی اضافه کرد: دلیل دیگری که من در ایران حضور یافتم این بود که دوست داشتم شرایط دیگری را تجربه کنم و انتخابم فقط براساس گفته‌ها نباشد زیرا گفته‌ها با واقعیت متفاوت بود.

ولاسکو از تصمیم خود برای حضور در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: به ایران آمدم زیرا شرایط ویژه‌ای بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ضمن ابراز خرسندی از رفتار ایرانی‌ها در طول مدت حضورش در کشورمان اظهار داشت: تک‌تک افرادی که با من برخورد داشتند مهربان بودند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران قابلیت دارد در جایگاه نخست جهان بایستد تصریح کرد: ما نباید خودمان را محدود کنیم؛ اگر به فکر تغییر باشیم می‌توانیم به آنچه می‌اندیشیم برسیم.

ولاسکو ادامه داد: اولین فردی که اظهارات من را باور کرد آقای داورزنی بود که از وی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تأکید براینکه ایران باید به این بازیکنان افتخار کند، اظهار داشت: افتخار به این بازیکنان نه فقط به خاطر مسائل فنی بلکه به خاطر توانایی‌ها و ظرفیت این افراد است که برای تغییر آماده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود در جمع بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان برخی از سوابق کاری خود را برشمرد.

ولاسکو با بیان اینکه من می‌خواهم چیزی بیش از یک مربی و معلم باشم، تصریح کرد: لزوماً برای یک معلم زمان مهم نیست و باید فرای زمان فکر کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بدون من هم می‌توانند موفق باشند، مربی جدید تیم ملی ایران هم می‌تواند آنها را به موفقیت برساند.

وی با اشاره به سرمربی تیم جدید والیبال ایران گفت: برناردی یکی از بازیکنان خوب بود، با شناختی که از وی دارم می‌دانم تمام تلاش خود را برای دستیابی به موفقیت می‌کند.

ولاسکو افزود: من مطمئنم که بازیکنان ایران می‌توانند موفق باشند و اولین چیزی که باید به آن توجه کنند اعتقاد به خودشان است آنها نباید به اسامی توجه کنند بلکه تنها باید هدف خود را مدنظر داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم اگر ایران در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. شک ندارم که در المپیک برزیل والیبال ایران نتایج خوبی کسب خواهد کرد موفقیت در المپیک را باید به عنوان هدیه‌ای به من در نظر بگیریم.

ولاسکو گفت:‌ امیدوارم روزی خارج از مسائل کاری باز هم بتوانم به ایران سفر کنم تا این کشور شگفت‌انگیز را بهتر ببینم چرا که پیش از این به دلیل دغدغه‌های کاری نتوانستم شهرهای مختلف را از نزدیک ببینیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امروز نکته‌ای را متوجه شدم؛ همانطور که می‌دانید آرژانتین یکی از کشورهای خوب در رشته چوگان است امروز فهمیدم که این رشته متعلق به کشور ایران است و کشورهای مختلف گنجینه‌های سایر کشورها را می‌گیرند و در کشور خود آموزش می‌دهند. تمام تلاشم را برای موفقیت والیبال ایران به کار می‌گیرم حتی اگر در این کشور نباشم.