وضعیت مبهم مدیران سرخابی
وضعیت مبهم مدیران سرخابی

گروه ورزش شهریاریها : امروز اهلیت 4 شرکت کننده در مزایده سرخابی ها مورد تایید هیات واگذاری قرار نگرفت و حالا گفته می شود که این دو باشگاه تا اعلام بعدی باید به شکل قدیم و زیرنظر وزارت ورزش اداره شود. اما سوال اینجاست که آیا این وزارتخانه حاضر است با بهرام افشارزاده و محمدحسین […]

01026473

گروه ورزش شهریاریها : امروز اهلیت 4 شرکت کننده در مزایده سرخابی ها مورد تایید هیات واگذاری قرار نگرفت و حالا گفته می شود که این دو باشگاه تا اعلام بعدی باید به شکل قدیم و زیرنظر وزارت ورزش اداره شود. اما سوال اینجاست که آیا این وزارتخانه حاضر است با بهرام افشارزاده و محمدحسین نژادفلاح کار کند یا نه.

بهرام افشارزاده که سابقه حدود 50 سال مدیریت در ورزش را دارد، فصل گذشته صندلی مدیرعاملی استقلال را از علی فتحاللهزاده گرفت تا بتواند این باشگاه را به یک ثبات نسبی برساند اما در عمل هرگز این امر میسر نشد. از اختلافات داخلی بین اعضای هیات مدیره استقلال که بگذریم، تیم تحت هدایت او در این فصل نه توانست نتایج خوبی کسب کند و نه در روزهایی که باشگاه استقلال به مشکل مالی خورده بود، توانست باری از دوش مشکلات باشگاه بردارد.

شنیده ها حاکی از آن است که اگر حتی شرکت توسعه صنایع نوین برای فصل بعد هم اسپانسرینگ استقلال را قبول کند، خیلی بعید است که بهرام افشارزاده جایی در این باشگاه داشته باشد.

اما ماجرای بعدی در مورد ادامه فعالیت محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است؛ او چند ماه پیش پست مدیرعاملی این باشگاه را از حمیدرضا سیاسی گرفت تا بتواند رویاهایش را در این تیم پرطرفدار عملی کند اما در عمل این اتفاق برای او نیفتاد.

نژادفلاح تنها نکته مثبت در مدیریتش در باشگاه پرسپولیس آوردن برانکو به ایران بود اما نتوانست از لحاظ جذب منابع مالی کمکی به پرسپولیس کند و نه نتایج این تیم نتایج دلچسبی بود. در مورد نژادفلاح گفته می شود که اعضای هیات مدیره باشگاه هم چندان تمایلی به ادامه فعالیتش ندارند و به همین دلیل او هم به احتمال فراوان فصل آینده روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نخواهد نشست.