وضعیت آب و هوای کشور + جدول
وضعیت آب و هوای کشور + جدول

شهریاریها :مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها از وضغیت جوی کشور در روز عاشورا را تشریح کرد. احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط‌ زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: از امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و […]

شهریاریها :مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها از وضغیت جوی کشور در روز عاشورا را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط‌ زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: از امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و مرکز کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد بودیم که این وضغیت در مناطق مرتفع به شکل بارش برف بود.

وی افزود: در روز سه‌شنبه نیز ضمن تداوم این وضعیت در مناطق ذکر شده، گستره بارش مناطقی از شرق کشور را نیز در بر خواهد گرفت و در روز چهارشنبه از میزان بارش در نوار غربی کشور کاسته شده ولی همچنان در سواحل شمالی، مرکز، شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، همچنین در روز چهارشنبه و پنج شنبه در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد خیلی شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دریای خزر و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

http://media.isna.ir/content/1415017813031_pishbini%2013.JPG/4