وزیر ورزش با حضور در شهرستان شهریار از اردوی هاکی چمنی بانوان بازدید کرد
وزیر ورزش با حضور در شهرستان شهریار از اردوی هاکی چمنی بانوان بازدید کرد
شهریاریها - دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان عصر امروز جمعه با حضور در محل تمرینی ملی پوشان بانوی هاکی کشورمان، با آنها دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش شهریاریها ،حمید سجادی عصر جمعه با حضور در شهرستان شهریار از اردوی هاکی چمنی بانوان ایران بازدید کرد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت ورزشی هاکی روی چمن بانوان بعد از ۵۲ سال از سر گرفته شده است اظهار داشت: در خصوص رشته ورزشی هاکی افق‌های خوبی را می بینم و به این ورزش کشور امیدوار هستیم.

سجادی با بیان اینکه برای گزینش نفرات برتر و استعداد یابی اردو برگزار شده است گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای ادامه و پیشرفت این رشته ورزشی مهیا شود.

وی از اختصاص ۸ هزار متر زمین در حاشیه استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی به فدراسیون هاکی خبرداد و گفت: برای خرید لوازم استاندارد هاکی ۳۵۰ هزار دلار اختصاص داده ایم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه عنوان داشت: هاکی ساحلی نیز در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها گنجانده شده و به زودی در این خصوص حرکت‌های بزرگ و مناسبی به وقوع خواهد پیوست.

وی در خصوص تجهیز زمین‌های سوارکاری غیر قابل استفاده برای هاکی ساحلی بیان داشت: طبق برنامه ریزی ها و تصمیمات مأخوذه استادیوم و آموزشگاه فدراسیون هاکی نیز به صورت بین المللی مقرر شده که فعالیت خود را آغاز کنند.