وزیر بهداشت به شهریار سفر می‌کند
وزیر بهداشت به شهریار سفر می‌کند

شهریاریها : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از عملکرد و وضعیت احداث بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، ۲۹ مرداد به این شهر سفر می‌کند. سعید ناجی فرماندار شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به این شهرستان اظهار داشت: هیئت مدیره بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام […]

شهریاریها : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از عملکرد و وضعیت احداث بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، ۲۹ مرداد به این شهر سفر می‌کند.

سعید ناجی فرماندار شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به این شهرستان اظهار داشت: هیئت مدیره بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) همواره برنامه‌هایی را در شهرهای مختلف شهرستان شهریار برای جذب توانمندی مردمی داشته، که این بار مراسم و همایشی با حضور جمعی از خیرین، مسئولان و عموم مردم در شهریار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از این مراسم که مهمان ویژه آن وزیر بهداشت است، در کنار توضیح عملکرد و وضعیت بیمارستان، جدب مشارکت‌های مردمی است.

فرماندار شهریار با ابیان اینکه مردم شهرستان شهریار همیشه در کار خیر پیش‌قدم بوده‌اند بیان کرد: این برنامه فرصت دیگری است تا بتوانیم از نتیجه فعالیت‌ها و مسیر حرکت برنامه‌های تعیین شده این پروژه که در ۲ سال اخیر، پیشرفت خوبی داشته است آگاه شده و بتوانیم از کمک خیرینی که دغدغه بهبود سرانه بهداشتی و درمانی را دارند استفاده کنیم.

ناجی با اشاره به اینکه تکمیل این بیمارستان سهم قابل توجهی در بهبود حوزه بهداشت و درمان غرب استان تهران و مناطق همجوار دارد ادامه داد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده توسط محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، مقرر شد که ایشان در این مراسم شرکت کنند که همین امر می‌تواند نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به افق زمانی ساخت، تکمیل و تجهیز این بیمارستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه احتمال وجود افتتاح پروژه‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان در غرب استان تهران وجود دارد خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌ها تاکنون مقصد وزیر بهداشت شهریار است که این مراسم نیز در محل بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ البته این احتمال وجود دارد که وزیر بهداشت به جز شهرستان شهریار به دیگر شهرستان‌های غرب استان تهران سفر کند که این موارد متعاقبا اعلام می‌شود.