وزش باد شدید در پایتخت طی دو روز آینده
وزش باد شدید در پایتخت طی دو روز آینده

شهریاریها : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش شدید باد در پایتخت طی دو روز آینده خبر داد. احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی در سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، […]

13930313000636_PhotoAشهریاریها : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش شدید باد در پایتخت طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی در سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز بارشهای پراکنده و خفیف در استانهای مازندران و گلستان دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده بخشهای مرکزی خلیج فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

وظیفه تصریح کرد: در دو روز آینده بادهای شرقی نسبتا شدید در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان باعث گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط  همراه با باد و گرد و خاک است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت مانند امروز به ترتیب معادل 40 و 28 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.