ورود موج بارشی از جمعه به استان تهران
ورود موج بارشی از جمعه به استان تهران
تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از ورود موج بارشی از روز جمعه ۱۰ بهمن ماه به استان خبر داد و گفت: جو پایتخت تا پنجشنبه نهم بهمن ماه غبارآلود خواهد بود.

به گزارش شهریاریها ، مجتبی جلالی از ورود موج بارشی به تهران خبر داد و اظهار داشت: موج بارشی از روز جمعه دهم بهمن ماه به تهران وارد خواهد شد.

وی در تشریح بیشتر جزئیات با اشاره به اینکه تا پنجشنبه نهم بهمن ماه سلطه پر ارتفاع تراز میانی جوّ در منطقه، جوی آرام و غبار آلود را در سطح استان به دنبال خواهد داشت گفت: از جمعه با شرق سو شدن پشته پر ارتفاع، ناوه تراز میانی جوّ، فرصت ورود به استان تهران را پیدا می‌کند.

جلالی گفت: با ورود این ناوه نسبتاً عمیق به استان تهران، طی روز جمعه دهم بهمن ماه احتمالاً در مناطق مختلف استان، بارندگی رخ می‌دهد و هسته‌های بارشی این سیستم، احتمالاً بر روی بخش‌هایی از شمال و شمال غرب استان واقع می‌شود و بارش‌ها تنها در نوار شمالی استان، به صورت برف خواهد بود در این خصوص اطلاعات دقیق‌تری را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت هوای تهران، برای روز دوشنبه ۶ بهمن ماه نیز اظهار داشت: آسمان پایتخت برای امروز صاف و غبار آلود خواهد بود و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۱ سانتی گراد پیش بینی شده است.