ورزشگاه مرغوبکار دیگر به باشگاه استقلال اجاره داده نمی‌شود
ورزشگاه مرغوبکار دیگر به باشگاه استقلال اجاره داده نمی‌شود

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران گفت: با توجه به تخلفات زیادی که باشگاه استقلال در ورزشگاه مرغوبکار انجام داده، دیگر این ورزشگاه به این باشگاه اجاره داده نمی‌شود. حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌هایی که پندار توفیقی مبنی بر بازگشت ورزشگاه مرغوبکار به استقلال انجام […]

khabiri2شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران گفت: با توجه به تخلفات زیادی که باشگاه استقلال در ورزشگاه مرغوبکار انجام داده، دیگر این ورزشگاه به این باشگاه اجاره داده نمی‌شود.
حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌هایی که پندار توفیقی مبنی بر بازگشت ورزشگاه مرغوبکار به استقلال انجام داده، گفت: من برای باشگاه استقلال، هوادارانش و مدیران و هیأت مدیره این باشگاه احترام زیادی قائل هستم. مدیران باشگاه استقلال برای موفقیت این باشگاه تلاش می‌کنند، اما باید تاکید کنم که ورزشگاه مرغوبکار متعلق به باشگاه استقلال نبوده که اکنون بخواهد به این باشگاه پس داده شود. این ورزشگاه مدت 17 سال در اجاره باشگاه استقلال بود و با توجه به نحوه اداره و مدیریت آن باید بگویم حق جوانان منطقه 16 تهران خورده شد و استقلال در این سالهاحق ورزش را از جوانان منطقه 16 غصب کرده بود.

وی افزود: مدیریت ضعیف باشگاه استقلال در ورزشگاه مرغوبکار و تخلفاتی که در آنجا انجام شد، هنوز گریبانگیر ماست، دیگر این ورزشگاه را به استقلال اجاره نمی‌دهیم. اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران با کمک شهرداری و وزارت ورزش و اداره ‌کل ورزش و جوانان استان تهران می‌خواهد این ورزشگاه را بازسازی کند.

خبیری تصریح کرد: توفیقی عضو هیأت مدیره استقلال مدعی شده ورزشگاه مرغوبکار برند معنوی استقلال است، در حالی که شرمم می‌آید تخلفاتی را که در این ورزشگاه در زمان مدیریت باشگاه استقلال روی داده بازگو کنم. این ورزشگاه که آن را سرمایه معنوی استقلال می‌دانند تبدیل به پارکینگ موتور و ماشین اسقاطی شده و تولید پوشاک زنانه در آن فعال است! سالن ورزشگاه دیگر مناسب ورزش کردن نیست و به درد نگهداری احشام می‌خورد. زمین چمن ورزشگاه نابود شده است. ما قصد داریم این ورزشگاه را بازسازی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران با اشاره به گفت‌وگویش با افشارزاده مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من به خاطر اظهارات آقای توفیقی از وی گلایه کردم، قطعاً باشگاه استقلال سخنگو و روابط عمومی و مدیرعامل دارد و مناسب نیست یک عضو هیأت مدیره در مورد مسائل باشگاه موضع‌گیری کند. درآمدزایی باشگاه استقلال از ورزشگاه مرغوبکار به شکل نادرست بوده که اگر لازم باشد اسنادش را منتشر می‌کنم.