وحیدیه اوّلین شهر در کشور است که اسناد مالکیتش صادر شده است
وحیدیه اوّلین شهر در کشور است که اسناد مالکیتش صادر شده است

شهریاریها : فرماندار شهریار در مراسم اهداء نمادین اسناد مالکیت شهر وحیدیه شهریار که با حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستان شهریار برگزار گردید ، گفت : وحیدیه اوّلین شهر در کشور است که اسناد مالکیتش صادر شده است .  به گزارش شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار ، در این […]

012شهریاریها : فرماندار شهریار در مراسم اهداء نمادین اسناد مالکیت شهر وحیدیه شهریار که با حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستان شهریار برگزار گردید ، گفت : وحیدیه اوّلین شهر در کشور است که اسناد مالکیتش صادر شده است .

 به گزارش شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار ، در این مراسم فرماندار شهریار عنوان کرد : صدور اسناد مالکیت در واقع از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. شاید یک سند مالکیت، یک برگه ای باشد که به فرد تحویل داده می شود ولی از جهات مختلفی بسیار بسیار با اهمیت است .

 سیّد عبّاس جوهری گفت : در واقع یک سند مالکیت در قوانین و آموزه های دینی ما ارزشمندی بسیار بالایی دارد. در حقیقت صدور اسناد مالکیت ازابعاد مختلفی بالاخص بُعد امنیتی و فکری و روانی آن بسیار حائز اهمّیت است و یک فردی که یک برگ سند مالکیت را در ختیار دارد می تواند از زوایای مختلف از این سند استفاده نماید و این به برکت نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران محقق شده است و امروز هم شاهد آن هستیم و همه دست به دست هم داده اند تا همان چیزی که حق مسلّم یک شهروند عزیز کشورمان است در اختیارش قرار بگیرد و در حقیقت از بلا تکلیفی خارج بشود .

 وی خاطر نشان کرد : در واقع نداشتن سند مالکیت یک بلا تکلیفی و از هم گسیختگی روانی برای یک مالک و حتی یک خانواده ایجاد میکند و امروز به فضل الهی این امر محقق شد و خدا را بر این نعمت شاکریم.

 وی گفت : امروز وحیدیه اوّلین شهر در کشور است که اسناد مالکیتش دارد صادر می شود و این به برکت نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و زحمات بی شائبه همه دوستان عزیزی است که امروز در خدمت این بزرگواران هستیم .

 در پایان این مراسم اسناد مالکیت تعدادی از شهروندان شهر وحیدیه بصورت نمادین توسط فرماندار شهریار و مسئولان کشوری و استانی اهداء شد .

 عکس : پایگاه فرمانداری شهریار