واکنش فدراسیون اسکیت به انتقاد از حضور ۵ بانوی ایرانی در تیم ملی امارات
واکنش فدراسیون اسکیت به انتقاد از حضور ۵ بانوی ایرانی در تیم ملی امارات

گروه ورزش شهریاریها نقل از سایت فدراسیون اسکیت، روابط‌عمومی این فدراسیون در خصوص حضور بانوان در رقابت‌ها جهانی، نوشت: همانگونه که مستحضر هستید رقابت های جهانی رول بال مهرماه سال جاری به میزبانی شهر نایروبی کنیا برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت. با توجه به نوپا بودن این رشته […]

0000000گروه ورزش شهریاریها نقل از سایت فدراسیون اسکیت، روابط‌عمومی این فدراسیون در خصوص حضور بانوان در رقابت‌ها جهانی، نوشت: همانگونه که مستحضر هستید رقابت های جهانی رول بال مهرماه سال جاری به میزبانی شهر نایروبی کنیا برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.

با توجه به نوپا بودن این رشته در کشور و نیاز به فرصت بیشتر برای ارتقاء کمی و تخصصی بانوان ورزشکار رشته رول بال، اعضای تیم کشورمان در بخش بانوان به حد نصاب قانونی نرسید و فدراسیون نیز اعزام بانوان را برای رویدادهای آتی پیش بینی کرده است اما به واسطه حضور یک ایرانی در سمت نایب رئیسی فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیایی رول بال که از تعامل مناسبی با فدراسیون برخوردار است از 5 بانوی محجبه ایرانی به منظور ایجاد یک فرصت آموزشی در میدان رقابت برای حضور در این مسابقات، بر اساس ضوابط و مقررات جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی دعوت به عمل آمد تا بانوان با استفاده از این فرصت از نزدیک با شرایط و نحوه برگزاری رقابت ها آشنا شوند.

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران خبر این دعوت را به عنوان نقطه قوت عملکرد بانوان ورزشکار رول بال به اطلاع علاقمندان رساند.

قابل تاکید و توجه است که فدراسیون اسکیت با بررسی همه جوانب، تنها نسبت به اعزام تیم ملی رول بال آقایان کشورمان به این مسابقات، اقدام کرد.

در پایان شایسته است رسانه های محترم قبل از درج خبرهایی با مضامین مختلف و به منظور تنویر افکار عمومی، اطلاعات لازم را از فدراسیون اسکیت دریافت و سپس به انتشار اخبار اقدام کنند. آنچه برای ما غیر قابل باور است اینکه نتایج، خبرها و اقدامات فدراسیون که هر روز در سایت فدراسیون درج و برای رسانه ها ارسال می شود پوشش داده نمی شود، اما برخی از رسانه ها که تعداد آنها از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند، تنها به دنبال حاشیه ها هستند و از کوچکترین فرصتی برای مطرح نمودن خود استفاده می کنند.

امیدواریم این رسانه ها نیز در راستای رسالت خطیر خود گام برداشته و از تشویش اذهان عمومی خودداری نمایند.

به گزارش فارس، قرار است ملی پوشان ایران در ترکیب تیم ملی امارات مسابقه دهند!

طبق مقررات موجود حضور بانوان ایرانی با توجه به نظر موافق کنفدراسیون جهانی در تیم امارات مشکلی برای حضور این نفرات در تیم ایران ایجاد نخواهد کرد و امارات تنها کشوری است که می‌تواند برای تکمیل بازیکنان خود از کشورهای دیگر بازیکن کمکی بگیرد.

حضور اسکیت بازان ایران در تیم ملی امارات با توجه به سیاسی کاری های مسئولان ورزش این کشور از جمله تغییر نام لیگ فوتبال به نام جعلی خلیج ع ر ب ی انتقاد گسترده رسانه ها را به دنبال داشت اما در پاسخ فدراسیون اسکیت، اشاره ای به این مسئله نشده است.