واحدهای صنفی پیش ازحصول برجام باچالش های عدیده ای مواجه شدند
واحدهای صنفی پیش ازحصول برجام باچالش های عدیده ای مواجه شدند

شهریاریها : نماینده مردم ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل تنگناهایی که پیش از حصول برجام وجود داشت، واحد های صنفی با مشکلات و چالش های عمیق و جدی مواجه شدند. محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی و بحث و […]

محمودیشهریاریها : نماینده مردم ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل تنگناهایی که پیش از حصول برجام وجود داشت، واحد های صنفی با مشکلات و چالش های عمیق و جدی مواجه شدند.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی و بحث و تبادل نظرِ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان ملارد اظهار داشت:اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از مجموعه های موفق و کارآمد در این منطقه محسوب می شود که کمترین گلایه و انتقاد در خصوص نحوه عملکرد و مدیریت آن مطرح است.

وی افزود:مباحث طرح شده در این جلسه و پیگیری مطالبات و پیشنهادات متولیان واحدهای صنفی، امر مهمی است که می توان با اتخاذ تدابیر موثر و کارآمد و تلاش جمعی بخشی از آن ها را محقق کرد.

محمودی شاه نشین گفت:یکی از نارضایتی های طرح شده در حوزه فعالیت واحدهای صنفی به مالیات ارزش افزوده معطوف می شود که باعث تحمیل فشارهای بسیاری به فعالان این عرصه شده است.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با قابل درک خواندن این فشارها و دشواری هایی که در مسیر فعالیت اصناف وجود دارد، عنوان کرد:البته نباید از نظر دور داشت که فروش و صادرات نفت ما به ۶۵۰ هزار بشکه رسیده بود و به طور طبیعی تأمین هزینه های لازم برای پرداخت یارانه و اجرای طرح تحول بهداشت، درمان و سلامت امر دشواری محسوب می شد که فشار آن بر دوش واحدهای صنفی سنگینی می کرد.

وی یادآور شد:تا پیش از برجام، در مسیر فعالیت واحدهای صنفی چالش ها و فراز و نشیب های جدی و قابل توجهی وجود داشت که با افزایش فروش و صادرات نفت به چهار میلیون بشکه، حصول گشایش های هر چه بیشتر در مسیر فعالیت واحدهای صنفی به تدریج تسهیل خواهد شد.