هوای شهریار گرم می‌شود
هوای شهریار گرم می‌شود

شهریاریها : محمدمهدی عشقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آسمان صبح امروز شهرستان شهریار صاف بود اما از ساعتی دیگر آسمان این شهرستان نیمه ابری خواهد بود و از اوایل امشب شاهد افزایش وزش باد هستیم. وی با اشاره به دمای […]

هواشهریاریها : محمدمهدی عشقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آسمان صبح امروز شهرستان شهریار صاف بود اما از ساعتی دیگر آسمان این شهرستان نیمه ابری خواهد بود و از اوایل امشب شاهد افزایش وزش باد هستیم.

وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این شهرستان ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۵ درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی فردای شهرستان شهریار پرداخت و تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا هوای شهرستان شهریار صاف همراه با غبار محلی صبحگاهی خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان شهرستان شهریار بعد از ظهر فردا با وزش باد همراه بوده و از اوایل امشب شاهد افزایش وزش باد خواهیم بود.

عشقی به پیش‌بینی دمای هوای فردای شهرستان شهریار پرداخت و گفت: فردا بیشینه دما در شهرستان شهریار ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در روز سه‌شنبه هفته‌ جاری پرداخت و اظهار کرد: آسمان شهرستان شهریار در صبح روز سه‌شنبه هفته‌ جاری صاف همراه با غبار محلی صبحگاهی و آسمان این شهرستان در بعد از ظهر نیمه ابری خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در شامگاه سه‌شنبه هفته‌ جاری پرداخت و تصریح کرد: آسمان شهرستان شهریار در شامگاه سه‌شنبه هفته‌ جاری در بعضی مناطق شاهد افزایش وزش باد خواهد بود.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای شهرستان شهریار طی سه‌شنبه هفته‌ جاری پرداخت و متذکر شد: روز سه‌شنبه هفته‌ جاری بیش‌ترین دمای هوا در شهرستان شهریار ۲۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، با توجه به اعلام اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی این استان هوای شهرستان شهریار در روز‌های آینده با افزایش دما همراه است.