هوای شمال کشور پاییزی می شود
هوای شمال کشور پاییزی می شود

شهریاریها : از اواخر امروز یک توده هوای خنک به سواحل خزر نفوذ می‌کند وسبب کاهش دما، بارش باران و مواج بودن دریای خزر از اواخر امروز و طی فردا در استان‌های گیلان ، مازندران ،گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی می‌شود.   سازمان هواشناسی کشور، امروز “یکشنبه 10 شهریورماه 92” اعلام شد، بررسی نقشه های پیش […]

هواشهریاریها : از اواخر امروز یک توده هوای خنک به سواحل خزر نفوذ می‌کند وسبب کاهش دما، بارش باران و مواج بودن دریای خزر از اواخر امروز و طی فردا در استان‌های گیلان ، مازندران ،گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی می‌شود.

  سازمان هواشناسی کشور، امروز “یکشنبه 10 شهریورماه 92” اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که از اواخر امروز یک توده هوای خنک به سواحل خزر نفوذ می کند و سبب کاهش دما‌، بارش باران و مواج بودن دریای خزر از اواخر امروز و طی فردا در استا‌ن‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی می‌شود.

شایان ذکر است که امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران گاهی با رعدو برق در برخی نقاط استان‌های هرمزگان‌، کرمان، جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان‌های “تهران” و “البرز” امروز، صاف در بعد از ظهر رشد ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و در بیشینه دمای خود به 35 درجه و در کمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید.