هوای البرز بهاری شد/ دمای هوا در البرز به 20 درجه بالای صفر می‌رسد
هوای البرز بهاری شد/ دمای هوا در البرز به 20 درجه بالای صفر می‌رسد

شهریاریها :منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در هفته گذشته و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران بودیم. وی تصریح کرد: بر این اساس شامگاه سه‌شنبه و بامداد چهارشنبه شاهد بارش‌ باران در نقاط مختلف استان از جمله شهرستان‌های کرج، طالقان، ساوجبلاغ و […]

weشهریاریها :منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در هفته گذشته و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران بودیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس شامگاه سه‌شنبه و بامداد چهارشنبه شاهد بارش‌ باران در نقاط مختلف استان از جمله شهرستان‌های کرج، طالقان، ساوجبلاغ و ارتفاعات استان بودیم که موجب تلطیف‌تر شدن هوا شد.

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: با کاهش ابرها در آسمان البرز، طی روزهای آینده شاهد افزایش دما در این استان هستیم و این روند از صبح امروز پنجشنبه آغاز شده است.

رحمانیان عنوان کرد: امروز پنجشنبه حدود 2 درجه دمای هوا در البرز افزایش یافته و این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس تحلیل داده‌های علمی انتظار داریم که روز جمعه دمای هوا در شهرستان کرج به حدود 20 درجه بالای صفر برسد.

* احتمال بارش‌های مجدد باران از اواسط هفته آینده

مدیر کل اداره هواشناسی البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا مردم این استان در هفته آینده شاهد بارش‌های جدید هستند، گفت: با وجود افزایش دما اما در روزهای آینده همواره آسمان البرز نیمه‌ابری است.

رحمانیان ادامه داد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی از اواخر ساعات روز یکشنبه بر میزان ابرها اضافه شده و از دوشنبه به بعد باید شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

وی اذعان داشت: این وضعیت در روز سه‌شنبه تشدید شده و احتمال بارش در این روز بیش از یکشنبه و دوشنبه است.

این مسئول متذکر شد: با توجه به شرایط جوی امیدواریم در هفته آینده نیز شاهد بارش باران باشیم و چرا که در این فصل از سال ما بیش از زمان‌های دیگر نیاز به نعمات آسمانی داریم.