همکاری مایکروسافت و مرسدس بنز
همکاری مایکروسافت و مرسدس بنز

شهریاریها : در جریان برگزاری IFA 2016 کمپانی مرسدس بنز پروژه ای تحت عنوان «In Car Office» را رونمایی کرد، که هدف آن فراهم ساختن امکانات بهره وری جدید در خودرو عنوان شده. این قابلیت ها در نیمه اول سال آینده میلادی در اتومبیل های ساخت این شرکت آلمانی تعبیه خواهند شد. با استفاده از […]

mercedes-benz-microsoftشهریاریها : در جریان برگزاری IFA 2016 کمپانی مرسدس بنز پروژه ای تحت عنوان «In Car Office» را رونمایی کرد، که هدف آن فراهم ساختن امکانات بهره وری جدید در خودرو عنوان شده. این قابلیت ها در نیمه اول سال آینده میلادی در اتومبیل های ساخت این شرکت آلمانی تعبیه خواهند شد.

با استفاده از این سرویس، فرد قادر است از نرم افزار Microsoft Exchange بهره گرفته و بر اساس آن تقویم کاری، لیست فعالیت های روزانه و مکالمات تلفنی مختلف را به صورت یکپارچه از طریق وسیله نقلیه مدیریت نماید، و همچنین پیشنهاداتی در مورد مقاصد سفر، تماس ها و غیره دریافت کند.

البته آن طور که پیداست «In Car Office» نمی خواهد خودرو را به دفتر کار سیار شما تبدیل کند، بلکه هدف آن کمک به ساده تر کردن فعالیت های کاری در حین رفت و آمد خواهد بود.

سامانه نوین مرسدس بنز می تواند ناوبری وسیله نقلیه را با مقصدهای موجود در تقویم Exchange هماهنگ کرده، و تماس های کاری را به شما یادآوری کند، ضمن اینکه فرد قادر است از سیستم صوتی داخلی ماشین برای مکالمه بهره گیرد.

با این تفاسیر، می شود گفت فناوری جدید این کمپانی حواس پرتی راننده را کاهش داده و نیاز به ورودی دستی برای بسیاری از فعالیت هایی که در سفرهای کاری درازمدت مورد نیاز است را تا جای ممکن برطرف سازد، فعالیت هایی که در حال حاضر به صورت غیر ایمن انجام شده و می توانند عواقب ناگواری را به همراه داشته باشند.

منبع: TechCrunch