پیرحسین کولیوند با حسین انتظامی در خصوص همکاری های دوجانبه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور با حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی دیدار و گفتگو کردند. پیرحسین کولیوند ضمن تاکید بر اثرگذاری سینما در بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در نظام سلامت، عنوان کرد سازمان […]

پیرحسین کولیوند با حسین انتظامی در خصوص همکاری های دوجانبه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور با حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی دیدار و گفتگو کردند.

پیرحسین کولیوند ضمن تاکید بر اثرگذاری سینما در بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در نظام سلامت، عنوان کرد سازمان اورژانس کشور آمادگی کامل دارد تا در افزایش آگاهی جامعه در حوزه سلامت علی الخصوص فعالیت های اورژانس همکاری نزدیک با سینما داشته باشد.

حسین انتظامی ضمن تجلیل از عملکرد سازمان اورژانس و جامعه پرستاران و پزشکان در مقابله با کرونا ویروس بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در اورژانس در سال های اخیر ارزشمند و قابل تشکر است و همیشه سینما در کنار جامعه پزشکی بوده است و از هر گونه همکاری مشترک استقبال می کنیم.

با توجه به بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه، مقرر شد سازمان اورژانس کشور درباره آموزش پروتکل های لازم به مدیران و پرسنل سینما با سازمان سینمایی همکاری کند و با حضور نمایندگانی از دو سازمان، برنامه های آموزشی نیز در صدا و سیما برای اطلاع رسانی و آموزش گسترده تر تولید و پخش شود.

منبع: صبا