پ
  • شناسه : 12533
  • 18 آذر 1396 - 9:44
  • 269 بازدید

همایش روز جهانی معلولین با حضور مسوولین شهرستان شهریار

همایش روز جهانی معلولین با حضور مسوولین شهرستان شهریار
همایش روز جهانی معلولین با حضور مسوولین شهرستان شهریار

شهریاریها : به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین همایشی با حضور مسوولین شهرستان وجامعه معلولین در فرهنگسرای شهریار برگزار گردید. در ابتدای مراسم فرنیاپور، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت این روز بر ضرورت توجه به نیازها و ایجاد بسترهای مناسب جهت تسهیل در فرایند عملکردی ومعیشتی جامعه معلولین تاکید کرده وخواستار اهتمام […]

شهریاریها : به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین همایشی با حضور مسوولین شهرستان وجامعه معلولین در فرهنگسرای شهریار برگزار گردید.

در ابتدای مراسم فرنیاپور، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت این روز بر ضرورت توجه به نیازها و ایجاد بسترهای مناسب جهت تسهیل در فرایند عملکردی ومعیشتی جامعه معلولین تاکید کرده وخواستار اهتمام هر چه بیشتر کلیه دستگاههای دولتی در ارائه خدمات هر چه بهتر به این قشر از جامعه بویژه در اولویت قراردادن برنامه های مناسب سازی اماکن ومعابر عمومی ، استفاده از توانمندی این عزیزان وحمایت از اشتغال آفرینی آنان شدند.

در ادامه خدامعلی نورانی ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن پاسداشت این ایام واعلام شعار روز جهانی معلولین( جامعه ای پایدار وانعطاف پذیر برای همه بسازیم) اظهار کردند با توجه به نیاز جامعه امروز معلولین و با عنایت به برنامه های پنج ساله ششم توسعه در پیشبرد برنامه های سلامت محور باید کلیه ادارات ، ارگانها ومسئوولین در جامعه نسبت به معلولین احساس مسئولیت کنند و قطعا سازمان بهزیستی به عنوان متولی امور معلولین حمایت از حقوق این عزیزان را در راس برنامه های خود قرار خواهد داد وضمن تشکر از حضور وحمایت مسئوولین شهرستان خواستار ایجاد همدلی ووحدت افزایی بین بخشی ارگانها جهت تدوین وتحقق برنامه های حمایتی وتسهیلگرانه معیشتی این عزیزان شدند.

همچنین در این مراسم علی مهدور ، رئیس شورای شهر شهریار خبر از اختصاص یکدستگاه خودروی ون ویژه ایاب وذهاب معلولین دادند وابراز امیدواری کردند که در آینده توجه بر نیازها واولویت جامعه معلولین در دستور کار شوراها قرار خواهد گرفت.

علی محمدی نیز به عنوان نایب رئیس شورا توجه بر برنامه های ورزشی ویژه معلولین وجانبازان را از اهم برنامه ها قلمداد نموده و قول ساخت یک ورزشگاه مختص معلولین وجانبازان با استانداردهای لازم را دادند.

در پایان نیز علی اکبر کوچک رئیس انجمن معلولین وتنی چند از معلولین حاضر در همایش به نمایندگی انتظارات و درخواستهای خود را به سمع ونظر مسوولین رساندند.

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار 11 فروردین 1403

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار

شهرستان شهریار در فاصله سی کیلومتری از غرب تهران قرار دارد. این شهرستان با وجود باغ‌های متعدد و فراوان، آب‌و‌هوایی تمیز به عنوان نگین سبز غرب استان تهران نام گرفته است.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.