همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهریار
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهریار

شهریاریها :رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز جمعه 19 مهرماه در برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، احمد عبدالوند ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: این همایش در شهریار با همکاری نیروی انتظامی،اداره ورزش و جوانان […]

abdolvandشهریاریها :رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز جمعه 19 مهرماه در برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، احمد عبدالوند ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: این همایش در شهریار با همکاری نیروی انتظامی،اداره ورزش و جوانان و مساعدت و حمایت شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار برگزار و به قید قرعه، یک دستگاه پراید و جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه کوهستان، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و لوازم ورزشی .. به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است این همایش از ساعت 7صبح از میدان فجر (فرمانداری)،خیابان ولیعصر(عج)،بلوار آزادگان ، استادیوم 12 هزار نفری شباهنگ شهریار آغاز می شود.